вівторок, 31 травня 2016 р.

Silence broken: unleashed ideas put into work

Я силкувала сьогодні себе написати пост англійською, проте усі зусилля звелись нанівець. Я не можу і це для мене перша ознака, що у мене проблеми з мовою. Мене захопив дискомфорт, який я ніколи не відчувала до цього. Таке відчуття, наче я перенасичена професійною лексикою і звичайна мова для мене взагалі щось неземне. Власне, я думала сьогодні у честь першого дня літа та Дня захисту прав дітей написати короткий інсайд про свої маленькі плани на теплу пору 2016. 

Перше, що мені хотілося б втілити - написання блогу про свою підготовку до ЕУДС 2016. Дивне скорочення, яке, певно, викликало у більшості людей здивування. Останній рік був насичений подіями, зокрема відкрито багато нових речей, ідей та орієнтирів. На початку травня мені я скромно святкувала свій перший рік у дебатах. Я вважаю себе неймовірно щасливою, адже за багато років я, врешті решт, знайшла своє хоббі, від якого я щодня покращуюсь та розумнію (ну гіпотетично). ЕУДС - то є українізована назва Чемпіонату Європи з дебатів. Europeam Universities Debating Championship (EUDC) - турнір, який організовується щорічно та охоплює студентів-дебатерів з усієї Європи. Цього рокі турнір буде проводитися у Варшаві, що порадувало українців не "по-дєтски". Вперше є реальна можливість оплатити поїздку та відвідати дебатний захід такого справді великого масштабу.

Рік довів мені правдивість вислову: "Підготовка - запорука успіху". І тільки регулярне вивчення здатне покращити наш виступ та промову. Отже я вирішили вперше за багато років поставитися до завдання відповідально. Сама усіх попереджаю, що не знаю на скільки мене вистачить, проте слід спробувати. Я завжди шукала подібний ресурс, який би надав мені списки певних книг, які б сприяли моєму розвитку як дебатера. З досвіду, отриманого за рік турнірів засвідчив мене, що читання та логічне осмислення допомагають формувати кейс найкраще. Зокрема, серйозну конкурентність показала Міжнародна дебатна академія у Словенії, де люди були начитані та філософували на різна теми, незалежно від їх фізичного стану. Отже щотижня, починаючи з 1 червня я берусь до ретельного вивчення певної сфери діяльності людини - це може бути економіка, міжнародні відносини, політика, культура, мистецтво, фемінізм, правознавство, екологія тощо. Буду писати свої роздуми сюди (принаймні буду дуже старатися не лінькуватись і писати сюди), може вийде писати про прочитані книги і влаштувати щось на кшалт проекту моєї доброї подруги з блогу 100 new books - такі собі невеличкі рецензії на прочитану літературу. Сподіваймося, що мій запал не пропаде.

Друге, плануємо з сестрою влаштувати справжній туристичний марафон. Мені дещо соромно за себе, бо я зовсім не вмію планувати свій час та тури. Зараз проходжу інтенсивний курс з "дорослої дівчинки". Поїздки треба планувати заздалегідь і це факт, проте мене він не змушує ставитися до цього відповідальніше. Я боюсь дзвонити навіть у агентства, аби зрозуміти усі нюанси подорожі. Треба писати частіше про свої подорожі, адже з кожним новим містом я відкриваю собі щось нове і дійсно мотивуюче. Спочатку, звичайно ми будемо їхати по Україні і досліджувати красу Заходу, але десь з середини липня буде справжній showdown. Про це згодом. Порекомендуйте  про місця, які слід відвідати на Західній Україні і можливо гарні готелі для відпочинку великою родиною.

Третє, дуже далекоосяжні плани стосуються організації трьох проектів, які спрямовані на популяризацію молодіжного політичного дискурсу. Я шукаю на людей, котрі хочуть змінити Україну на краще та які загалом не цуратимуться штовхати мене виконувати свої обіцянки. Іноді я починаю сильно жалітися на складнощі у житі, тож доводиться якось мене вгамовувати. І якщо ви настільки відкриті до ідей та скаженої мене - будь ласка, зконтактуймося!

Власне більше про плани у наступних постах.
На наступний тиждень я читаю Еріха Берна "Введення у психіатрію та психоаналіз для чайників" (то є вкрай некоректний переклад слова "... для непосвященных"). Книгу мені порекомендувала одна чарівна подруга. Уривки цієї книги мене вкрай заінтригували, незважаючи на те, що  мої вподобання ніколи не були схильні бажати розбиратись у психології. Ну, але глянемо на результати. Про що свідчить мій нещодавній залік з психології у Інституті. Книга доволі велика на моєму айпеді згрупована у 1187 сторінок середнього тексту.Подруга казала, що ця книга передує іншому, більш відомому твору автора "Ігри, у які грають люди". ЇЇ я теж планую прочитати, проте уже у друкованому вигляді.

На цій веселій ноті, закінчую пост.
Хай щастить і всім веселого літа. (Сесію бажаю всім скласти на відмінно)

Немає коментарів:

Дописати коментар