неділя, 21 лютого 2016 р.

Пост-мотивашка

1-2-2-2-1, 28
"Уже краще, ніж кілька місяців тому" - заспокоюю себе щоразу, коли переглядаю списки з усіма опонентами з нескінченними рядами числових значень, котрі оцінюють твою вартовність.

У цих цифрах, закладена думка про те, що Лілі перестала вміти писати (та й що там гадати) і говорити українською. Сьогодні знову переконалась, що недостатньо розуміти мову, аби гарно нею володіти, треба щодня говорити нею, використовувати у всій красі. Скільки разів обіцяю собі, що буду спілкуватись тільки українською, стількі ж раз і порушую цей закон. Стало зручно підлаштовуватись під людей навкруги, які комунікують російською. Прикро, бо через свою невитримку - ламаю свої принципи та обіцянки.

Іноді дуже хочеться кинути усе. Така неприємна собі характеристика поразки: коли ти відмовляєшся вірити у те, що виклався не на повну, коли щосили намагаєшся знайти виправдання своїм результатам.  Я силкуюся, бо у мені внутрішня боротьба слабкої і сильної персони. Не хочу давати слабину. Хочу стояти на своїй мрії, хочу потіти через неї і працювати, аби стати краще. Хай займе це у мене не рік, як у інших людей, аби досягнути якогось дійсно вагомого результату, хай буде важче мені здолати мовні та професійні перешкоди, але я бачу, що нема жодної діяльності та сфери, яку б не можна було б опанувати, шляхом щоденної праці над собою. Вірю, що одного разу прийде мій, той самий день, коли я буду посміхатися, бо досягла своєї виплеканої мрії, яку уявляла багато разів у своїх найкращих снах. 

До того, підгрунтям моєї діяльності було лише пусте бажання змагатись з іншими, але я зробила багато висновків, з тих пір, як почала займатися дебатами. Це як вийти зовсім на інший рівень конкуренції, коли головним опонентом твоїм є ніхто інший, а ніж ти сам. Ти не хочеш прочитати зайву статтю про фемінізм та гендерну рівність? Ти примушуєш себе говорити українською тоді, коли треба це робити на підсвідомому рівні? - значить ти не хочеш ставати краще, значить твоя мрія - пустий звук, пуста піддача відчуттям.

Пишу ці числа, аби пам'ятати, що людина успішна та неуспішна - всі зустрічаютсья з поразками, проте відрізняються тим, що успішна людина піднімається і продровжує своє удосконалення.І намагаюсь ще раз. І повторюю. І повторюю ...

Немає коментарів:

Дописати коментар